voffla

Tja!

Då var det dax att uppdatera sig litta! =) Igår var det som sagt tatueringsdax.. träffa lina på gustavs hm hörna, hon skulle leta efter bikni vilket är ett under OM hon hittar en... vilket visade sig senare att hon gjorde, hon är helt omöjlig! haha
iallafall efter lite letande och inget fynd, stack vi till palapel nr one haha och shäkade palapel så klart! Super gott! Lina smakade på min ayran för allra första gången, nog inget hon lär köpa i framtiden höhö

Efter shäket var det typ dax att bege sig, men först en liten tur in på toaletten på triangeln, fan vad dom rånar en på 5 spänn för ett naturligt besök eller nått... stört iallafall hahah

Ja så blev man tattuerad, vilket inte kändes som massage precis och morsan trodde att jag var i danmark med lina, vilket hon fortfarande tror att jag var i tisdes la la la la *-) haha jag samlar mod för att visa henne vad jag ställt till med denna gången haha..

Men så iallafall, när man hade blett tattuerad i ca 1,5 h så kom lina in och sa att hon hade hittat en tattuering som hon ville göra och att hon skulle boka tid.. men fan va snabbt den tiden gick för vipss.. så satt hon där på stolen brevid mig haha helt ballt att vi gjorde det samtidigt, det kunde vi aldrig förutspått! =)

Så här blev iallafall resultatet.. Rätt så svullet, men ni ska få se en bild sen när det har läkt också.



Och PS: dont tell my mom! haha

Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Lina

Kära du! Du gick på toan efter en tant och jag gick efter dig. Alltså betala vi inget alls för våra behov ;) Fan vad jag e öm i min aaaxel idag. Vi får inte glömma boka biljetter till nästa fredag föresten!! PUSSEN!

2008-09-04 @ 09:11:10
URL: http://laiiina.blogg.se/
Postat av: Lina

Jag tycker föresten jag kommenterar i din blogg ganska ofta, du har kommenterat i min EN gång. Känns ganska orättvist!

2008-09-04 @ 09:12:00
URL: http://laiiina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0